Pytania i odpowiedzi

Dodatkowe Informacje

Pytania i odpowiedzi


Marketing szeptany to działania marketingowe mające za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego „spontanicznego” przekazu ustnego. Kanałem przekazu informacji w marketingu szeptanym jest bezpośrednia dyskusja lub opowiadanie. Przykładami realizacji marketingu mogą być między innymi:

  • zlecenie pracownikom zakładu fryzjerskiego prowadzenia rozmowy o nowej linii kosmetyków do włosów podczas wykonywania usług fryzjerskich
  • przekazywanie produktów nowo wprowadzonych na rynek, grupie nieopłacanych „agentów-wolontariuszy”, którzy korzystając z produktu przekazują swoją opinię znajomym
  • zatrudnienie aktorów, którzy na przykład podając się za turystów przekazują treści przekazu marketingowego napotkanym przechodniom i dokonują nieformalnej prezentacji produktu

Marketing szeptany jest najskuteczniejszą formą reklamy w aktualnych czasach. Posty pisane przez Nasz zespół zostają w internecie na zawsze, dzięki czemu reklama ta jest długowieczna.

Podczas brandingu/rebrandingu marki Nasza firma robi analizę marki, sprawdzamy konkurencję. Wszystko po to aby efekt, który wykonamy był skuteczny i wyjątkowy. Dodatkowo dajemy do dyspozycji brief, w którym mogą Państwo opisać co chcą zmienić.

Realizacja rebrandingu uzależniona jest od wielkości firmy, czym większa firma, tym dłuższy czas realizacji.

Najpopularniejszą metodą rozliczeń AdWords to płatność za efekty, czyli za uzyskane kliknięcia (model CPC). Koszty agencyjne pobieramy w wysokości 10% od kampanii reklamowej.

Pozycjonowania stron www, sklepów internetowych, a także portali kierujemy dla firm, które planują zwiększyć liczbę wyświetleń, a tym samym powiększyć przychody płynące z ich serwisu internetowego oraz zdobyć nowych klientów w Internecie.

Pozycjonowanie to proces czasochłonny, działamy zgodnie ze standardami Google dlatego też nie zaoferujemy Państwu pozycji top1 w ciągu tygodnia, ponieważ jest to niemożliwe do realizowania. Są firmy, ktróe oferują takie warunki jednak źle pozycjonowane strony wpadają na czarną listę Googla przez co strona jest niewidoczna w sieci Internet.