Kampanie reklamowe

Kampanie Reklamowe

To zespół działań marketingowych, odbywających się w mediach masowych, mających na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej.


Reklama kontekstowa sposób prezentowania reklam użytkownikom rozmaitych usług, który zakłada dopasowanie treści reklam do treści stron, na których są one umieszczone. Ideą reklamy kontekstowej jest założenie, że osoba wystawiona na jej działanie chętniej na nią pozytywnie zareaguje, gdy będzie ona związana z poszukiwaną przez tę osobą informacją niż gdyby nie miała ona z nią związku.

Google AdWords – system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC, CPM i CPA.

Dlaczego warto - dzięki usłudze Google AdWords jesteśmy w stanie w ciągu kilku dni znaleźć się na pierwsze stronie wyszukiwarki, także dla bardzo trudnych do pozycjonowanie fraz. Oferta skierowana dla firm, które w krótkim czasie chcą zdobyć duże grono odbiorców.

Koszty - najpopularniejszą metodą rozliczeń to płatność za efekty, czyli za uzyskane kliknięcia (model CPC). Koszty agencyjne pobieramy w wysokości 10% od kampanii reklamowej.