Identyfikacja wizualna

Identyfikacja Wizualna

To główne narzędzie, mające za zadanie kreowanie wizerunku firmy na rynku. Uzyskanie niepowtarzalnej i czytelnej identyfikacji skutkuje lepszą efektywnością wszystkich działań marketingowych i wyróżnia daną markę na tle konkurencji.


Jesteśmy firmą specjalizującą się w projektowaniu graficznym i tworzeniu kompleksowej tożsamości wizualnej firmy na rynku. Nasze projekty tworzą najzdolniejsi graficy na Dolnym Śląsku. Dla swoich klientów proponujemy następujące usługi:

Znak firmowy - logo - wygląd loga firmowego ma ogromne znaczenie dla rozwoju firmy. Znak firmowy często stanowi główną drogę komunikacji między firmą, a klientem, dlatego tak ważne jest, aby logo było przemyślane czyli w sposób oczywisty identyfikowało firmę i zostawało na długo w pamięci klientów.

Redesign obecnego znaku - każda firma przechodzi przeobrażenia, te mniejsze i te większe. Grafika także się zmienia, design przechodzi przeobrażenia, tak więc nasza firma proponuje odświeżenie wizerunku graficznego firmy na bazie aktualnych trendów w spółczesnej grafice.

Papier firmowy - służy on do prowadzenia tradycyjnej korespondencji z Kontrahentami, często funkcjonuje również jako tło dla wystawianych faktur i rachunków. Przed przystąpieniem do prac określamy zakres informacji, które mają się znaleźć na papierze firmowym. Po wykonaniu projektu otrzymują Państwo plik przygotowany do druku (TIFF w przestrzeni kolorów CMYK).

Wizytówki - używane są jako łączniki między firmą, a potencjonalnymi klientami. Ich projekt powinien wzbudzać zaufanie, a także zainteresowanie.

Katalogi reklamowe/broszury - foldery katalogi reklamowe to najbardziej rozpowszechniona forma prezentacji firmy i jej oferty. W zależności od potrzeb może to być wydawnictwo reklamowe kliku, a nawet kilkudziesięciostronicowe, o różnym kształcie i formacie.

Projekty opakowań - zaprojektujemy piękne i eleganckie opakowanie, które wyróżni się spośród innych, widocznych na sklepowej półce. Zdecydowana większość ludzi to wzrokowcy, im lepsze opakowanie tym większa możliwość sprzedaży.