Rebranding

Rebranding Zmiany na lepsze

Najczęściej wiąże się ze zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku i/lub logo. W grę wchodzi również chęć odświeżenia przestarzałego wizerunku firmy.


Rebranding to proces zmiany percepcji marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku i logo. Bardzo często jest to spowodowane reorganizacją w firmie, połączeniem firm lub rozpoczęciem współpracy z innymi firmami. W grę wchodzi również chęć odświeżenia przestarzałego wizerunku firmy. Zmiana wizualna jest jednak tylko częścią rebrandingu, który przede wszystkim powinien iść w zgodzie ze strategią marki firmy, produktu lub usługi.

Nowoczesny wizerunek firmy w procesie identyfikacji podkreśla jej profesjonalizm, stabilność na rynku. Poczucie zaufania, a także miłe dla oka oznakowania firmy/produktu są w stanie przyciągnąć do siebie klientów, a klientów z którymi współpracujecie zatrzymać na dłużej. Kreatywność grafików w procesie rebrandingu działa pobudzająco, logo w aktualnych czasach musi identyfikować się z daną marką lub produktem. Proces myślowy musi jednoznacznie kojarzyć się produktem i usługą.

Przykładowe marki po rebrandingu w Polsce:



Dlaczego warto? Każda firma, nawet ta najmniejsza przechodzi przeobrażenia, design oraz wizerunek zmienia się z dnia na dzień. Standardy, które były na czasie 5 lat temu już dawno poszły w niepamięć. Nasi specjaliści na bieżąco monitorują największe marki i koncerny, dzięki czemu jesteśmy na bieżąco w aktualnych trendach. Jednak to nie wszystko, masz odwagę spróbować czegoś nowego, niepowtarzalnego? Nie ma problemu, lubimy wyzwania, a naszych głowach jest masa pomysłów, które chętnie wdrożylibyśmy właśnie w Twojej firmie.