Social media

Media Społecznościowe

To zespół działań marketingowych, odbywających się w mediach masowych, mających na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej.


W aktualnych czasach pozytywny wizerunek w serwisach społecznościowych to wymóg konieczny. 80% użytkowników internetu potwierdza, iż używa portali społecznościowych takich jak Facebook, Google+, Twitter, NK, Flickr, Instagram i innych. Informacje w tych serwisach rozprzestrzeniają się błyskawicznie, a liczba odbiorców jest olbrzymia. Wystarczy aby jedna osoba polubiła lub udostępniła daną informację, a wszystkie osoby w kręgu jej znajomych zobaczą ten news.

Dlatego też firma brandujemy oferuje profesjonalne prowadzenie konta na serwisach społecznościowych. Zajmujemy się pisaniem newsów, projektowaniem grafiki na potrzeby dodawanych informacji oraz reklamy, tworzeniem konkursów, a także zdobywaniem nowych użytkowników. Jeśli Wasza firma nie ma jeszcze konta w serwisie Social Media, nie ma problemu, założymy ją specjalnie dla Państwa.

To jednak nie wszystko, jeśli nie masz czasu ani osoby odpowiedzialnej za kontakt w serisach społecznościowych i odpowiadanie na przesyłane wiadomości to nasza firma także Wam to zapewni. Dzięki profilom w serwisach społecznościowych zbudują Państwo zaufanie i przywiązanie wśród swoich odbiorców, zakomunikują nowości w swojej ofercie lub podzielą się ciekawymi informacjami.

Dlaczego warto wybrać specjalistę? Nasz specjalista opracuje strategię w komunikacji Social Media, przeprowadzi research, oznaczy cele, określi potrzeby i zasoby, a także stworzy politykę komunikacji.

Polityka komunikacji i strategia komunikacji określają z jakim przekazem firma zwraca się do swoich potencjalnych klientów. Bo żeby zacząć mówić, trzeba wiedzieć, co się chce powiedzieć i trzeba określić czy w ogóle warto. Trzeba określić mechanizmy aktywacji użytkowników, mechanizmy angażujące a wreszcie - o ile specyfika danego biznesu na to pozwala - mechanizmy generujące akcję, np. zakup. Bo oczywistym jest, że obecność marki w SM ma dwa cele: kreowanie wizerunku oraz zwiększenie sprzedaży (to ten punkt, który pozwala nam obliczyć ROI, czyli zwrot z inwestycji).